Monday, December 23, 2013

LIPOV KURC, ZA LIPOV LIST

LIPOV KURC, ZA LIPOV LIST*
( Takoimenovana "samostojna" Slovenija se je začela z lipovim listom, končala se pa z lipovim /kapitalskim/ kurcem – pismo slovenskem fašistu)

Dimitar Anakiev

za g. Borisa Nemca, Forum za Goriško

Boris, Vi kot slovenski fašist ostajate zavezani metodi laži in dezinformacije, jaz kot marksist moram, na Vašo žalost, ostati zavezan metodi argumentacije. V vašem prejšnjem komentarju mi podtikate Miloševića, čeprav sta ravno Vaš Janša in Milošević ista fašistična govna–razlika je le v tem da je Milošević veliko in čvrsto govno, medtem ko je Vaš Janša bolj vodeno govno, proliv, smrdita pa skoraj enako in sta, kot vsi fašisti, ideološka zaveznika. Če je kdo tukaj "Miloševićevac" to ste sigurno Vi, Janša in ostali slovencenli, čeprav se morda tega niti ne zavedate ali pa se le sprenevedate... Zdaj mi podtikate kraljevino. Žal, dragi slovenski fašist, jaz nimam nič z kraljevino in za me je Jugoslavija anti-kolonijalni projekt skupne borbe Jugoslovanskih narodov proti tujemu suženjstvu, in če bi me kdo kaj vprašal bi ta projekt razširil na celotni Balkan, se pravi–vrnimo se temi katero hočete z lažmi obrniti–ne govorimo o projektu jugoslovanskega nacionalizma (ki je vama nacionalistom tako ljuba, da se ne znate premakniti od tam) ampak govorimo o projektu internacionalnog komunizma, kakšnega poznamo v konkretni obliki od AVNOJA naprej. Ta projekt -internacionalnega komunizma in Leninistični odnos do nacionalnega vprašanja je omogočil slovensko državnost (vključno z Leninistično "pravico naroda do odcepetve" inkorporirano v ustavo SFRJ-ta "pravica" pa ne obstaja nikjer v krogu Vaših imperialističnih "prijateljev"). Torej bistvo Vaših laži je v tem da lažno slavite Janšo kot očeta slovenske samostojnosti in državnosti, namesto da bi slavili Vladimira Iliča Lenina, resničnega očeta slovenske državnosti. Tako Miloševič, kot Janša sta pa namestnika in plačenca svetovnega kapitala, ki je zasužnjil Balkan in svet. Milošević je, kot verjetno veste, preden je postal predsednik Srbije bil direktor podružnice Beograjske banke v New Yorku, Janša, njegov učenec, pa je ta čas bil mlajši rezervni starešina JNA, Titov aktivist in komandir delovnih brigad (morda je tudi Vas na delavni akciji v Kobaridu učil principe socijalističnega samoupravljanja?). To so izhodništne točke za naš pogovor.
Vama je Lenin omogočil državnost, edukacijo, dostojno življenje in penzion. Vaši imperialistični prijatelji pa bodo naslednjim slovenskim rodovom omogočil le čvrsti in ne preveč gladek lipov kurc. Vi pa boste z lipovim listom igrali nevedno Evo in nastavljali zadnjo plat Vašim kuratim tujim prijateljem.


*V originalni verzij teksta, v komentarju zraven posta "Samostojna Slovenija je projekt svetovnega imperijalizma" sem prvotno zapisal besedo "falus". Ker pa moje pismo nagovarja bralca iz pozicije proletarskega stališča, odločil sem se za preprosto narodno govorico.



No comments:

Post a Comment