Saturday, October 19, 2019

MOJE ZBOGOM XXZ MAGAZINU

MOJE ZBOGOM "XXZ Magazinu" (iz pisma Tomi Markoviću)
...
Ono zbog čega ja prekidam saradnju sa XXZ nije što ste deo ovih ili onih interesa. Prosto zato jer deo nekih interesa morate biti.
Ono zbog čega ja prekidam saradnju sa XXZ to je zbog primitivnog linča na jednog pisca, koji mi je slučajno sadrug u "Dugom opraštanju od Jugoslavije", da ga citiram.
Ako ste već morali zbog lobističnih interesa da se uključite u hajku, mogli ste da učinite to poštujući pisačko dostojanstvo - jer ste Vi sami pisac, pesnik i urednik. Umesto toga,
odlučili ste da uzmete snajper i priključite se Limonovu (a podmećući otiske prstiju Handkeu).
Zbog linča na Handkea koga ste uprizorili, ne mogu da ostanem u vezi sa XXZ i vrlo patim što su moji radovi na portalu koji linčuje pisce.Toliko da znate.

Želim Vam sve najbolje. Dimitar Anakiev


No comments:

Post a Comment